Primera Air konkurs

Vi arbejder på at finde gode alternativer til vores gæster. Alle berørte gæster vil blive kontaktet i den rækkefølge de skal afsted. Vores fokus er dog først og fremmest rettet mod de gæster, der er strandet lige her og nu.

Hvad betyder konkursen for de gæster, der har bestilt en rejse hos Tid til ro?
Hvis du ikke skulle flyve med Primera Air, får konkursen ingen betydning. Hvis du skulle have fløjet med Primera Air vil du blive ombooket til et andet flyselskab. Vi kontakter vores gæster i den rækkefølge de skal afsted.
 
Hvornår får jeg information om min rejse?
Vi kontakter alle gæster hurtigst muligt. Det gør vi via telefon og mail, og vi kontakter dig, så hurtigt vi kan. Vi kontakter alle i den rækkefølge, de skal rejse, efterhånden som vi får fastlagt de nye muligheder. Nedenfor kan du se, hvor langt vi er kommet i forhold til afrejsedato. På den måde kan du følge med i, hvor langt vi er.

Vi kan sagtens forstå, du gerne vil tale med os, men vi håber, du har tålmodighed og venter på, at vi kontakter dig.
 
Jeg har bestilt tilvalg på min rejse med Primera Air – får jeg dem?
Flymad som er købt og betalt gennem Tid til ro ApS vil blive leveret som aftalt eller blive refunderet. Hvis du selv har købt taxfree, flymad eller seating etc. direkte hos flyselskabet, vil det ikke blive leveret. Din eventuelle indbetaling direkte til fyselskabet vil i udgangspunktet være tabt, men har du betalt med et kreditkort (f.eks. Mastercard) kan du muligvis få refusion. Kontakt din kortudsteder herom.
 
Jeg skal rejse med Primera Air, men har ikke bestilt hos Tid til ro – kan I hjælpe?
Vi kan desværre ikke hjælpe gæster, der har bestilt direkte hos Primera Air, da disse bestillinger ikke er lavet hos os eller i vores system. Det bedste du kan gøre er at kontakte rejsegarantifonden, der kan hjælpe dig.
 
Status
Opdateret 08/10/18 13.19

Kreta - 08/10 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Kreta - 15/10 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Andalusien - 24/10 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Andalusien - 31/10 - Rejsen aflyses og pengene refunderes. Kontakt os venligst pr. telefon 76125251
Andalusien - 07/11 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Andalusien - 14/11 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Andalusien - 21/11 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Andalusien - 19/12 - Rejsen aflyses og pengene refunderes. Kontakt os venligst pr. telefon 76125251
Andalusien - 26/12 - Vi forventer at have de nye flytider inden udgangen af den kommende uge

Berørte afgange i 2019 ombookes først omkring 1. december 2018.