Primera Air konkurs

Sådan skal du forholde dig som passager

Primera Air konkurs

Vi arbejder på at finde gode alternativer til vores gæster. Alle berørte gæster vil blive kontaktet i den rækkefølge de skal afsted. Vores fokus er dog først og fremmest rettet mod de gæster, der er strandet lige her og nu.

Hvad betyder konkursen for de gæster, der har bestilt en rejse hos Tid til ro?
Hvis du ikke skulle flyve med Primera Air, får konkursen ingen betydning. Hvis du skulle have fløjet med Primera Air vil du blive ombooket til et andet flyselskab. Vi kontakter vores gæster i den rækkefølge de skal afsted.
 
Hvornår får jeg information om min rejse?
Vi kontakter alle gæster hurtigst muligt. Det gør vi via telefon og mail, og vi kontakter dig, så hurtigt vi kan. Vi kontakter alle i den rækkefølge, de skal rejse, efterhånden som vi får fastlagt de nye muligheder. Nedenfor kan du se, hvor langt vi er kommet i forhold til afrejsedato. På den måde kan du følge med i, hvor langt vi er.

Vi kan sagtens forstå, du gerne vil tale med os, men vi håber, du har tålmodighed og venter på, at vi kontakter dig.
 
Jeg har bestilt tilvalg på min rejse med Primera Air – får jeg dem?
Flymad som er købt og betalt gennem Tid til ro ApS vil blive leveret som aftalt eller blive refunderet. Hvis du selv har købt taxfree, flymad eller seating etc. direkte hos flyselskabet, vil det ikke blive leveret. Din eventuelle indbetaling direkte til fyselskabet vil i udgangspunktet være tabt, men har du betalt med et kreditkort (f.eks. Mastercard) kan du muligvis få refusion. Kontakt din kortudsteder herom.
 
Jeg skal rejse med Primera Air, men har ikke bestilt hos Tid til ro – kan I hjælpe?
Vi kan desværre ikke hjælpe gæster, der har bestilt direkte hos Primera Air, da disse bestillinger ikke er lavet hos os eller i vores system. Det bedste du kan gøre er at kontakte rejsegarantifonden, der kan hjælpe dig.
 
Status
Opdateret 08/10/18 13.19

Kreta - 08/10 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Kreta - 15/10 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Andalusien - 24/10 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Andalusien - 31/10 - Rejsen aflyses og pengene refunderes. Kontakt os venligst pr. telefon 76125251
Andalusien - 07/11 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Andalusien - 14/11 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Andalusien - 21/11 - Flyløsning fundet. Alle gæster er informeret.
Andalusien - 19/12 - Rejsen aflyses og pengene refunderes. Kontakt os venligst pr. telefon 76125251
Andalusien - 26/12 - Vi forventer at have de nye flytider inden udgangen af den kommende uge

Berørte afgange i 2019 ombookes først omkring 1. december 2018.

 

Lad os holde pladsen i 24 timer - det er gratis og uforpligtende!

Fik du ikke bestilt den rejse, som du lige kiggede på? Har du brug for mere betænkningstid?

Udfyld bestillingsformularen, så holder vi pladsen i minimum 24 timer. Du binder dig først når du foretager en indbetaling

Rejsen kan ikke bestilles online.

Men du kan stadig lave en forespørgsel på rejsen!

Skriv dit navn og e-mail i boksen

Denne hjemmeside bruger cookies for at fungere, til brug for trafikmåling og optimering af sidens indhold samt til at målrette markedsføring. Ved at bruge vores side accepterer du brug af cookies til disse formål. Læs mere
Accepter cookies